Zwroty

REKLAMACJA PRODUKTU

  1. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu braku zgodności Produktu z umową są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r.,
  2. Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą, z tytułu rękojmi są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.
  3. Produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe i oryginalne.
  4. Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Klientowi rzeczy bez wad.
  5. Reklamację można złożyć drogą kurierską lub inną formą przesyłki, poprzez odesłanie towaru, wraz z pisemnym opisem wad w Formularzu zwrotu, stanowiącym załącznik do Regulaminu, na adres: BLUZY.PL ul. Giżycka 5b 05-400 Otwock, z dopiskiem: „Reklamacja”
  6. Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sklep przesyłki zawierającej reklamowany towar. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie. Termin 14-dni będzie liczony od przekazania informacji niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji.
  7. W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi wraz z opinią co do niezasadności reklamacji.
  8. W razie stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia towaru podczas transportu, Klient powinien sporządzić tzw. protokół szkody, w obecności kuriera.
  9. W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca odpowiednio:
    1. pokrywa koszty naprawy lub wymiany oraz ponownego dostarczenia Produktu do Klienta lub
    2. obniża cenę Produktu (obniżona cena musi pozostawać w proporcji ceny towaru zgodnego z umową do towaru niezgodnego z umową) i zwraca Klientowi wartość obniżonej ceny najpóźniej w terminie 14 dni od rozpatrzenia reklamacji.
  10. odpowiedź na reklamację jest przekazywana na adres mailowy, podany przez Klienta w Formularzu zamówienia.

ODSTĄPIENIE OD UMOWY

  1. Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, pod warunkiem, że towar posiada wszelkie metki i nie posiada śladów użytkowania.
  2. Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni, od dnia którym Klient wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez konsumenta weszła w posiadanie towaru.
  3. Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient jest zobowiązany poinformować o decyzji o odstąpieniu w drodze jednoznacznego oświadczenia, uwzględniającego numer Zamówienia, wysłanego na adres: info@bluzy.pl. Klient może skorzystać z Formularza zwrotu, stanowiącego załącznik do Regulaminu.
  4. Dla zachowania terminu odstąpienia od umowy wystarczy, aby Klient wysłał do Sprzedawcy informację dotyczącą wykonania przysługującemu konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu odstąpienia od umowy.
  5. W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwróci Klientowi środki pieniężne w wysokości zamówionego towaru niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany przez Klienta o jego decyzji dotyczącej wykonania odstąpienia od umowy.
  6. Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub czasu dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  7. W przypadku odstąpienia od umowy, Klient jest zobowiązany odesłać lub przekazać zwracany towar na adres: BLUZY.PL Giżycka 5b 05-400 Otwock, niezwłocznie, a w każdym czasie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli konsument odeśle towar przed upływem 14 dni.

Załączniki

Formularz zwrotu: Pobierz