Zwroty
REKLAMACJA PRODUKTU
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Konsumentem z tytułu braku zgodności Produktu z umową są określone w ustawie o prawach konsumenta z dnia z dnia 30 maja 2014 r.,
- Podstawa i zakres odpowiedzialności Sprzedawcy wobec Klienta będącego Przedsiębiorcą, z tytułu rękojmi są określone w ustawie Kodeks cywilny z dnia 23 kwietnia 1964 r.
- Produkty oferowane w sklepie są fabrycznie nowe i oryginalne.
- Sprzedawca jest zobowiązany do dostarczenia Klientowi rzeczy bez wad.
- Reklamację można złożyć drogą kurierską lub inną formą przesyłki, poprzez odesłanie towaru, wraz z pisemnym opisem wad w Formularzu zwrotu, stanowiącym załącznik do Regulaminu, na adres: BLUZY.PL ul. Giżycka 5b 05-400 Otwock, z dopiskiem: „Reklamacja”
- Klient otrzyma informację o sposobie rozpatrzenia reklamacji w terminie 14 dni od dnia otrzymania przez Sklep przesyłki zawierającej reklamowany towar. Jeżeli podane w reklamacji dane lub informacje wymagają uzupełnienia, przed rozpatrzeniem reklamacji Sprzedawca zwróci się do Klienta o ich uzupełnienie we wskazanym zakresie. Termin 14-dni będzie liczony od przekazania informacji niezbędnych do rozpatrzenia reklamacji.
- W przypadku nieuwzględnienia reklamacji, towar zostanie odesłany Klientowi wraz z opinią co do niezasadności reklamacji.
- W razie stwierdzenia przez Klienta uszkodzenia towaru podczas transportu, Klient powinien sporządzić tzw. protokół szkody, w obecności kuriera.
- W związku z uzasadnioną reklamacją Klienta będącego Konsumentem Sprzedawca odpowiednio:
- pokrywa koszty naprawy lub wymiany oraz ponownego dostarczenia Produktu do Klienta lub
- obniża cenę Produktu (obniżona cena musi pozostawać w proporcji ceny towaru zgodnego z umową do towaru niezgodnego z umową) i zwraca Klientowi wartość obniżonej ceny najpóźniej w terminie 14 dni od rozpatrzenia reklamacji.
- odpowiedź na reklamację jest przekazywana na adres mailowy, podany przez Klienta w Formularzu zamówienia.
ODSTĄPIENIE OD UMOWY
- Klientowi przysługuje prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość, pod warunkiem, że towar posiada wszelkie metki i nie posiada śladów użytkowania.
- Konsument, który zawarł umowę na odległość, może od niej odstąpić bez podania jakiejkolwiek przyczyny. Termin odstąpienia od umowy wygasa po upływie 14 dni, od dnia którym Klient wszedł w posiadanie towaru lub w którym osoba trzecia inna niż przewoźnik i wskazana przez konsumenta weszła w posiadanie towaru.
- Aby skorzystać z prawa odstąpienia od umowy, Klient jest zobowiązany poinformować o decyzji o odstąpieniu w drodze jednoznacznego oświadczenia, uwzględniającego numer Zamówienia, wysłanego na adres: info@bluzy.pl. Klient może skorzystać z Formularza zwrotu, stanowiącego załącznik do Regulaminu.
- Dla zachowania terminu odstąpienia od umowy wystarczy, aby Klient wysłał do Sprzedawcy informację dotyczącą wykonania przysługującemu konsumentowi prawa odstąpienia od umowy przed upływem terminu odstąpienia od umowy.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Sprzedawca zwróci Klientowi środki pieniężne w wysokości zamówionego towaru niezwłocznie, a w każdym przypadku nie później niż 14 dni od dnia, w którym Sprzedawca został poinformowany przez Klienta o jego decyzji dotyczącej wykonania odstąpienia od umowy.
- Sprzedawca może wstrzymać się ze zwrotem płatności do czasu otrzymania towaru lub czasu dostarczenia przez Klienta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
- W przypadku odstąpienia od umowy, Klient jest zobowiązany odesłać lub przekazać zwracany towar na adres: BLUZY.PL Giżycka 5b 05-400 Otwock, niezwłocznie, a w każdym czasie nie później niż 14 dni od dnia, w którym Klient poinformował Sprzedawcę o odstąpieniu od umowy. Termin jest zachowany, jeżeli konsument odeśle towar przed upływem 14 dni.
Załączniki
Formularz zwrotu: Pobierz